You are here

amin

Company Name: 
amin
Contact Email: 
safarbato@herfenews.ir

About amin

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا امروزه یکی از بهترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری ترکیه است که در خلیج آنتالیا واقع شده و در سواحل مدیترانه ای در غرب ترکیه واقع شده است. این شهر ترکیبی زیبا از زندگی سنتی و مدرن امروزی است ، جاذبه های تاریخی و باستانی و همچنین سرگرمی ها و امکانات منحصر به فرد مدرن و معاصر ، آنتالیا را به یک مقصد کامل گردشگری تبدیل کرده است. تفریح و بازدید از شهرهای تاریخی این شهر فرصتی عالی برای سفر به قلب تاریخ است. سواحل زیبا و تفریحات مختلف و متنوع تفریحی و آبی از دیگر جاذبه های آنتالیا است.

وضعیت آب و هوا آنتالیا

آب و هوای آنتالیا مدیترانه ای با تابستانهای گرم و خشک و زمستانهای معتدل و بارانی است. حدود 300 روز از یک سال آفتابی است. علاوه بر این ، میانگین دمای دریا بین 16 درجه در زمستان و 27 درجه در تابستان است. جولای گرم ترین ماه سال در آنتالیا است و دمای این ماه به 28 درجه می رسد. سردترین ماه سال ژانویه است که دمای هوا به 10 درجه می رسد.

بهترین زمان برای سفر به آنتالیا

بهترین زمان برای سفر به آنتالیا آوریل است ، اگرچه آوریل تا دسامبر یک فصل گردشگری شلوغ در این شهر است. ماه های ژانویه تا مارس برای سفر چندان مناسب نیست زیرا در این ماه ها هوا می تواند بسیار سرد باشد و بازدید از جاذبه های گردشگری و قدم زدن در سواحل دشوار خواهد بود. تور آنتالیا یکی از برترین تور های سفرباتو است

جاذبه های گردشگری آنتالیا

آنتالیا یک شهر ساحلی با جاذبه های گردشگری فراوان است که مسافران تور آنتالیا را سرگرم می کند. مناطق تاریخی این شهر برای افراد علاقمند به تاریخ و همچنین باستان شناسان بسیار جذاب است و در این شهرهای کوچک تاریخی جاذبه های زیادی در انتظار ظهور هستند. هنگامی که محل اقامت خود را تعیین کردید ، می توانید تورهای نیم روز یا تمام روز را ترتیب دهید تا همه جاذبه های اطراف محل اقامت خود را مشاهده کنید. علاوه بر بناهای تاریخی و باستانی ، آنتالیا سرگرمی های بسیار هیجان انگیز و فوق العاده ای را ارائه می دهد که می توانید از آن نهایت لذت را ببرید. سواحل شنی و آفتاب سوزان از دیگر جاذبه های این شهر است. در اینجا چند نمونه از جاذبه های گردشگری آنتالیا آورده شده است تا بتوانید از سفر خود نهایت استفاده را ببرید و با خواندن این مقاله اوقات خوشی را سپری کنید.

غذاهای آنتالیا

غذاهای این شهر شامل غذاهای آسیای میانه و خاورمیانه است. بیشتر غذاهایی که در آشپزی استفاده می شود شامل ماهی ، غذاهای دریایی ، غلات ، سبزیجات ، گوشت و طیور است. غذاهای معروف ترکی شامل انواع کباب ، کوفته ، مربا ، حمص ، سوپ و انواع سوپ و ماهی است. گوشت کبابی نامیده می شود. این شهر غذای خوشمزه ای برای همه سلیقه های ایرانی ارائه می دهد.

حتما دسرهای مختلف مانند باقلوا معروف ترکیه ، بلبل و بستنی خوشمزه آنتالیا و قهوه ترک را امتحان کنید. صبحانه های تفصیلی ترکی شامل پنیر ، گوجه فرنگی ، زیتون ، سوسیس ، سالامی ، عسل یا مربا ، نان ، تخم مرغ آب پز ، همراه داشتن چای فراموش نکنید.

فرودگاه آنتالیا

فرودگاه آنتالیا مهمترین فرودگاه در جنوب غربی ترکیه است. پروازها از فرودگاه بین المللی آنتالیا به اکثر فرودگاه های معروف جهان. اتوبوس های Hawash به طور منظم از ایستگاه اتوبوس شهری و پردیس دانشگاه Akdeniz به فرودگاه حرکت می کنند.

حدود یک ساعت طول می کشد تا از دانشگاه Akdeniz به فرودگاه و از پارک Yavuz Ozcan در جاده Konyaalti به فرودگاه برسید. فاصله فرودگاه آنتالیا تا کمر 65 کیلومتر و فاصله این فرودگاه تا بلک 30 کیلومتر است. توجه داشته باشید که به دلیل کاهش سفرها از اکتبر تا اواسط مارس هیچ پرواز مستقیم به آنتالیا وجود ندارد.

وسایل حمل و نقل عمومی آنتالیا

در سفر خود به آنتالیا می توانید از اتوبوس ، تاکسی ، ترانسفر هتل ، قایق و قایق ، موتورسیکلت ، دوچرخه و ماشینهای کرایه ای استفاده کنید. استفاده از تاکسی به دلیل هزینه زیاد توصیه نمی شود. بهترین وسیله حمل و نقل عمومی در آنتالیا اتوبوس است. بسته به موقعیت مکانی شما و فاصله بین هتل و جاذبه های گردشگری آنتالیا یا مراکز خرید ، می توانید از وسایل حمل و نقل استفاده کنید

مراکز خرید آنتالیا

چندین مرکز خرید در آنتالیا وجود دارد. از مارک های معروف گرفته تا کالاهای ارزان قیمت ، می توانید در گذرگاه ها و مراکز خرید مختلف در آنتالیا خرید کنید. مرکز خرید Trasty Antalya ، 5th Migros Mall ، Antalya Mark Mall ، Depot Mall و Tansash Mall از بهترین و معروف ترین مراکز خرید آنتالیا هستند.

ارزان ترین مراکز خرید در آنتالیا شامل Migros Mall ، Shi Mel Mall ، Antalya Brand Mall ، Depo Mall و Clutch Bazaar است.

Contact Phone: 
7304856324